بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می توانید غذا خوردن میگو
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میگو است عمیقا به مردم برای تغذیه خوشمزه و سرشار از خوبی آن را دوست داشت، اما آن را مناسب برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

عملکرد میگو

1.Shrimp حاوی منیزیم فراوان، آن نقش مهمی در تنظیم فعالیت قلب را ایفا می کند، آن را نیز می توانید از سیستم قلبی و عروقی محافظت می کند، کاهش کلسترول در خون و جلوگیری از سخت شدن شریان ها، در همان زمان آن را می توانید عروق کرونر گشاد، جلوگیری از فشار خون بالا و انفارکتوس میوکارد.

2. میگو غنی در تغذیه است و به هضم با گوشت نرم آسان است، پس از آن غذای خوب را برای بیماران و یا افرادی که در سلامت فقیر می باشد.

3. کارشناسان دریافتند که astaxanthin در آن برای از بین بردن تاخیر جت ناشی از تغییرات از منطقه زمان مفید است.

4. این در کلسیم و فسفر فراوان است، هر دو آنها را به نفع کودکان و خانم های باردار می باشد. علاوه بر این، می توان آن را ساخت تا ایمنی و مقاومت در برابر پیری زودرس. بیمارانی که ترس از کلوخ و آسان به خسته باید بیشتر غذا بخورند.

کارشناسان می گویند که میگو یک نوع از غذاهای دریایی است، از آن آسان است برای وادار عود این بیماری، بنابراین بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید از آن دور نگه دارید. رژیم غذایی نقش مهمی در درمان این بیماری را دارد، بنابراین بیماران باید از یک رژیم غذایی مناسب که در نمک، پروتئین و کم چربی نگه دارید. اما به منظور دیدار با تقاضا از بدن شما، شما باید گوشت مناسب بدون چربی، سفیده تخم مرغ، شیر و غیره را.

آیا پاسخ شما می خواهید شد؟ اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سندرم نفروتیک، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما. اگر دوست دارید، شما همچنین می توانید به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می توانید غذا خوردن میگو





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، میگو، می تواند به بیماران مبتلا به سندرم نفروپاتی خوردن میگو ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: